Elisabeth v koncertu

V Nizozemsku se od 12. do 17. července 2017 uskutečnila série představení Elisabeth v koncertním podání. Velikým trhákem bylo, že v hlavních rolích Elisabeth a Smrti vystoupili její originální holandští představitelé Pia Douwes (která je, jak všichni víme, i originální Elisabeth obecně, nejen v Nizozemsku) a Stanley Burleson.
Udělalo by mi moc velkou radost, kdyby se objevila i nějaká videa, ale zatím se mi nic, kromě krátkého sestřihu, který ale z přestavení samotného skoro nic neobsahuje, objevit nepodařilo.
Překapuje mě, že i o fotografie je nouze, většinou jsou pouze z děkovaček a s copyrightem přes celý snímek, případně soukromé fotky pořízené fanoušky, které by mi bylo hloupé sdílet. Tak snad se oba nedostatky dodatečně napraví. :)

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host



Komentáře

  1. Věřím, že tato představení musí být úžasná a potěší nejen milovníky historie. :) Minimálně podle těch fotografií to vypadá velice slibně. Je skvělé, že se Elisabeth těší takové oblibě nejen u nás.
    Mimochodem jsem dle menu usoudila, že mám čest s dalším velikým fanouškem Maestra Mozarta – je jednoduše úžasný! Nepřeháním, když řeknu, že jeho hudbu zbožňuji.

    OdpovědětVymazat
  2. O ano, muzikál sice životní příběh Elisabeth pojímá po svém, jako tzv. totentanz, ale zase se jeho prostřednictvím příběh Sisi dostal třeba až do Japonska. :)
    O ano, my heart rhymes with Mozart. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta absence fotek mě docela zaráží. Vždyť je to jubileum a navíc koncertní verze! :-) Žádná videa - to už není tak překvapující, jen to potvrzuje, že zažíváme dobu temna. (Ach jo... to se musí prolomit!) Ale fotky?!
    Možná že se dodatečně něčeho dočkáme. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky