Design "Královny"

Tak jo, příšlo léto (vtipné tuhle větu psát, zatímco venku zuří déšť a já se modlím, že nepřijde i bouřka, protože to pak vždycky vypadne internet :D) a s ním i čas vyměnit kabátek. Tenhle boří naše zajeté tradice: není světlý, není ani meruňkový, není se Sherlockem. Je vůbec léto? :D
Byl to záměr, kdy jsem se rozhodla trochu rozbít tradici. Už jsem byla z těch letních Sherlocků trochu rozmrzelá, byl čas na změnu! :)
Tak tu máme dvě britské královny: Viktorii ze seriálu Victoria v podání Jenny Coleman a Alžbětu II. ze seriálu The Crown, kterou hraje Claire Foy.
K dámám nemůže být jiná barva, než-li královská modř a celému duchu změn ještě vévodí zaoblené záhlaví s menu nahoře.
Tradičně vřelé díky Tahmed za krásnou práci a všem přeji krásné léto! (Už máte brigádu? :D)


Komentáře

  1. Není zač :D víš že mě to baví a vyžívám se v tom :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kráááása. Ten dess královny se mi moc líbí. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný design! Oběma dámám to moc sluší. Hlavně fotka s Jennou se mi moc a moc líbí. Ten záběr ze shora a rozprostřená vlečka modrých šatů... krása. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky