Sherlock - The Musical

Ohledně tohoto článku jsem možná víc nadšená, než bych měla být.
Ohledně faktu, že tento článek je první o BBC Sherlockovi jsem ROZHODNĚ víc nadšená, než bych měla být.
Navíc jsem na tohle video přišla až včera a ono to video už přitom nějakou dobu existuje. Eheh.
Takže předpokládám, že ti co Sherlyho baští, už to dávno viděli a ti co ne, ty to....oh well, nezajímá.
Ale Sherlock jako muzikál!!!!!!!!
A ještě.
!!!!!!
Nejprve si promluvme o tom jak úžasně kvalitní po všech směrech to video je. Zaprvé ti herci OPRAVDU vypadají jako Benedict Cumberbatch a Martin Freeman! Oba umějí zpívat a skutečně to nazpívali. A že je ta písnička galaktická! A opravdu obsahuje pasáže ze soundtracku Sherlocka! A ten geniální text!
Sherlock Travis Kent je senzační, upřímně řečeno při letmém pohledu na scénu, kdy sedí u stolu s Johnem jsem se podivila, co tam dělá Benedict, než jsem se podívala pořádně a zjistila, že to není Ben. On se totiž i tváří jako on! A to samé Andrew Keenan - Bolger (mimochodem herec z Broadwae!). On je až neuvěřitelný. Mám pocit, že některá gesta má vyloženě stejná jako Martin Freeman. Jak sakra sehnali tak dokonalé herce za Benedicta a Martina?! Něco takového bych pokládala za prostě nemožné.

Co se týče spoilerů, tak se na to můžete podívat, i když jste ještě případně neviděli třetí sérii (což byste měli. Fakt, jakože fakt.), i ó velká Sherlockology stránka to označila za spoiler-free.
Ovšem pokud jste neviděli konec druhé série, tak si to fakt nepouštějte.
A pokud jste Sherlocka vůbec neviděli a neplánujetete to, tak si to pusťte taky, třeba vás to naláká. :D
U takové kultovní záležitosti je stejně nemožné se vyhýbat spoilerům.
A tohle video je prostě senzačně galaktické a neptejte se mě, kolikrát už jsem ho viděla.
Sama to snad ani nechci vědět. :D

Rozhodně musím zmínit, že to už viděl i úchvatný, talentovaný, galaktický a nejlepší Mark Gatiss, spolutvůrce a představitel Mycrofta Holmese v jedné osobě a řekl, že je to charming.
Co ještě víc můžete chtít?! :D

Komentáře

  1. Tak toto mě dostalo! Hudba, text, kostýmy, stejná gesta jako Ben a Martin. Úžasný! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Repeat, repeat, repeat. This is now my jam. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zní to opravdu dobře, ráda bych to viděla celý :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzana Samiecová20. ledna 2014 v 22:32

    Já tušila, že to Lotteland nenechá jen tak... :DEm... Wait. Martin Freeman... Martin Freeman?! Můj Bilbo že hrál někdy v nějakém nefalšovaném Sherlockovi?!!! Wau. Wau. WAU!!!Martin Freeman... Martin Free Man. Už jen to jméno je pro dívku mé filosofie osudným! :)Možná bych Sherlocka i shlédla, ale vzhledem ke svému nedostatku času se to odsune na neurčito... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám pocit, že Anička už to zmiňovala, ne? Nevím. :)Sherlock se ještě nechá. Jedná série má jenom tři epizody. :)
    Takový Doctor Who by byl jiný oříšek. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, to je úžasný! Fakt neuvěřitelný, jak vystihli ty výrazy :DJá včera narazila na tohle, musela jsem si to taky pustit několikrát:
    Sherlock: Pressure point
    http://www.youtube.com/watch?v=XgnCHPmVcpU

    OdpovědětVymazat
  7. Žchvuňk, v tom případě mi podobná zmínka unikla, nebo - a to je pravděpodobnější - jsem si ji zkrátka nechtěla připustit... :D

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: To je tak krásný, žjůva! Ali, bezvadný úlovek! Teď nevím, které z těch videí si pustit víckrát. UGH. Ani jedno, musím se učit matiku. :([7]: Já takhle zazdila Jeremyho Bretta v My Fair Lady, to znám. :D

    OdpovědětVymazat
  9. + EXTRA čestný kredit za tu alá Ben upnutou košili. Perfect. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ha, tak tohle má místo v Porůznu pokusných jednoznačně zaručené!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky