All I Ask Of You - Dale Kristien, Michael Crawford

Videem tohoto týdne se stává velmi milý objev Michaela Crawforda zpívajícího AIAOY. Navíc jsem si uvědomila, že už je to hotová věčnost, co jsem naposledy tento krásný duet dala jako video týdne.
Na začátku nás Michael pobaví historkou, jak k nejslavnější muzikálové roli Fantoma přišel (přičemž se mu podaří až příliš věrohodně napodobit sira Andrewa :D). Těžko říct, nakolik věci přibarvil pro pobavení publika a jestli se opravdu zpočátku domníval, že bude hrát Raoula, ale já mu věřím každé slovo. :D
Tak či onak si se svojí Christine z Broadwaye a Los Angeles Dale Kristien splnil sen a konečně dostal šanci zazpívat si Raoulův asi největší výstup v show.
Na konci písně se dočkáme i vytouženého polibku, který je opravdu roztomilý. Aww.
Občas mám pocit, že AIAOY hodnotím právě podle roztomilosti polibku, ehm. :D
Tak či tak, Dale a Michael dostávají jedničku s hvězdičkou, jsou galaktičtí. :')
Účelem tohoto videa je zlepšit vám nadcházející týden tou bezstarostnou, naivní, přesto silnou a trvalou láskou. Love is in the air! xxx




Komentáře

  1. Líbí se mi, jak vyslovuje Raoulovo jméno: Raúúúl.
    Fantom = old, ugly :D
    Jeho  předvedení historky je úžasné, komik každým coulem :-)
    (ta poznámka o lustru je excelentní:D )Vtip + nádherný duet = příjemný začátek týdne:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Žejo! Taky jsem se nad tím uculila. :D
    Přesně. Michael má humor prostě v sobě!
    (Nejlepší pasáž hned po imitaci ALW :D).Jsem ráda, že jsem se trefila. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky