World tour in Shanghai - news

Po nějaké té době je opět načase podívat se jak se daří světové tour, která je momentálně v Shanghai. Naše obsazení tam už známe, ale tak pro připomenutí:
  • Fantom - Brad Little
  • Christine - Claire Lyon
  • Christine alternace - Kristi Holden
  • Raoul - Anthony Downing
V souvislosti s obsazením pro vás mám novinku. Jak jsem již psala, Shanghai bude poslední zastávka pro Kristi Holden, která poté Fantoma opustí. Konec spekulacím, už se ví, kdo ji nahradí. Staronovou alternací slečny Daaé se stane Emilie Lynn, takže herečka kterou nahradila Kristi a ona ji teď nahrazuje na oplátku. :D To nedává smysl. No prostě Emilie byla první alternací world tour, Kristi druhou a teď se Emilie zase vrací.
Um, nejsem si jistá, jestli je to lepší, mám pozoruhodný talent na komplikování jednoduchých věcí, I beg pardon.
Fotky níže už jsou taková world tour klasika, na kterou jste zvyklí. Pár fotek z tiskových konferencí a dalších propagačních akcí před premiérou.
Pár fotek přímo z premiéry.
Nu a pár backstage fotek.


Hehe, tak jsem se konečně dočkala Jordana Pollarda jako Fantoma. _._



Claire a Brad. :)


Claire měla jako obvykle nádherné šaty.




Návštěvníci divadla si mohli dokonce koupit vlastnoručně podepsané CD Claire Lyon. :)


Awww, jak sladká je tato fotka? :)

A část věnovaná Emilii. :)







Mmm, looks good. I'm talking about the food, of course. :P


Vánoční trhy v Shanghai! :)
Jordan má bájo kabát! Nosí kabáty! O to víc můj člověk! :D

Komentáře

  1. Vánoční pohoda ala Fantom :-D Strašně se mi líbí společné foto, jak stojí zády k foťáku a drží se kolem pasu (cute:-D )Claire vydala CD? Jůůů, škoda, že nikdo (zatím) nedal písničky na youtube:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně to je i moje oblíbená fotka. :)Tomu jsem se také divila. Zvlášť, když se vezme, že už je to nějaký čas, co jí CD vyšlo....

    OdpovědětVymazat
  3. Ať žije World Tour Phantom! Ať žije Ant! Ať žije Claire! Ať žijí záda! Ať žijí Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hotová oslava života v jednom řádku! :D :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky