Have Yourself A Merry Little Christmas - Sierra Boggess

Vánoční atmosféra se mi zpravidla vcelku vyhýbá, ale do Lottelandu si ji přeci jen trochu vpustím.
Sierra se každý rok účastní vánočního koncertu, kde je již tradicí, že zpívá píseň, která je videem tohoto týdne + duet s Elphií na Broadwayi, Lindsay Mendez - Still, Still, Still, který naleznete ZDE.
Je to hádám poprvé, co sem vkládám video jejího nového účesu, takže co říkáte na její ofinku? :)
Další video týdne bude už po-vánoční, takže si dovoluji předčasně avšak se vší láskou popřát všem svým věrným, galaktickým čtenářům veselé Vánoce a především klidné, protože asi všichni máme zkušenosti s tím, jak vánoční přípravy umí být hektické...
Já se nejvíc vánočně cítím až když je po všem, a 25. ráno sedíme u pohádek a na nohou mám nové teplé ponožky. :D :D
Také se Sierře hluboce omlouvám za ten vánočně laděný edit, ale jaksi jsem neodolala a náhodou jí ta čepička, jako ostatně vždy, sluší! :D
Název této písně do příštího týdne mluví za vše: Have yourself a merry little Christmas!!! xxx




Komentáře

  1. Celým srdcem přeji, ať jsou pro Tebe dnešní Vánoce Vánocemi splněných přání... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Měj své malé veselé Vánoce...
    Šťastné a Veselé:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a její účes se mi moc líbí (ale jí sluší všechno, takže nezbývá než závistivě povzdechnout:-D )

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Děkuji převelice. Též přeji krásné svátky. :)[4]: Jak to jenom dělá...ta genetika je ke mně nefér. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky