The Phantom of the Opera - Earl Carpenter, Katie Hall

Po dlouhé době (no dobře, ne zase tak dlouhé) jsem konečně mohla zavítat na Youtube. A už jsem samozřejmě dumala nad videem týdne. A tu mi do cesty jako Popelce oříšek vstoupila tato kouzelná verze titulní písně z UK tour.
Čím více zpracování této konkrétní písně sleduji, tím víc se mi zamlouvá. Na začátek menší technická: všimli jste si, jak výrazně kratší má Katie sukni? Hádám, že to bude kvůli tomu místy lehce kaskadérskému scházení schodů co v této scéně následuje.
Já mám děsivě špatnou rovnováhu a chození po schodech mě znervózňuje i normálně, natož v takovém negližé! :D
Totiž, jasněže umím chodit po schodech, ale to neznáte blázinec u nás ve škole. Jdu, jdu, jdu, najednou se tam objeví dav zelenáčů, někdo přede mnou náhle zastaví s čímž nepočítám a...už se děsivě kymácím. Chm. Nemám ráda školní schody. :D A odbočuju. :D
Ale i Katie měla místy jisté problémy s balancem, či se mi to jen zdá?
A EARL! Dosud nebylo moc šancí k posouzení jeho hlasu.
MAN, HE CAN SING!!!
Ve chvíli kdy začal zpívat, tak mi v tom nejlepším slova smyslu naskočila husí kůže. Panečku. UK tour měla ale zatracené štěstí na Fantomy, uvážíme-li že před Earlem hrál Erika John Owen-Jones...

Přeji vám týden plný rovnováhy! :D xxx



Komentáře

  1. Žvrau, Wooky! Proč mi nedovolíš se podívat! Ty zrádce! (Zní to divně, zní)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Achjej. To od něj není pěkné!

    OdpovědětVymazat
  3. Fanoušci jsou prostě úžasní! Kvalitní video, při němž můžeme obdivovat Earlův amazing voice!
    Já vím, že má skvělej hlas, ale stejně jsem se na video dívala s pocitem, jako bych ho slyšela zpívat poprvé:-)
    A po herecké stránce j etaktéž perfektní, ovšem soudě podle této ukázky. Bravissima!

    OdpovědětVymazat
  4. Já z něj nikdy nezískala tak silný dojem jako z tohoto videa. Bylo to ode mne zavrženíhodné, že jsem ho jaksi přehlížela. Je galaktický!!! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky