Lotteland 2nd Anniversary

Ladies and Gentlemans! Friends!
Lotteland slaví své druhé narozeniny.
Druhý rok, panečku. Víte, to už je pro mě něco.
Nadšenost a chrlení článků tempem kulometu z prvního roku už přece jen lehce vyšumělo.
Zrovna tak jako velké komentovací nadšení, když 30 komentářů pod článkem byl průměr a tu a tam se objevila i nějaká stovka...ach, chybí mi ty nelogické debaty. (Sentiment is chemical defect. Jo, já vím, Sherlocku.)
Byl to o něco krušnější rok, než ten první. Ale to už tak bývá, když se člověk něčemu dlouhodoběji věnuje, že? At least, I think so.
Napadlo mě, že už v prvním roce jsem porušila jedno své předsevzetí. Hlavně tam nezačni psát nějaké sladkobolné phanfiction, kterak Erik ke Christine nakonec stejně přišel.
Nu a prišlo Remember, love never dies! , se kterým jste to trpělivě vydrželi přesně jeden celý dlouhý rok. Woah. A jsem za to ráda. Teď jsem se s o něco větším seběvědomím pustila do nového "dílka" Dark Stories of Coney Island, ze kterého máme zatím sedm kapitol. A tímto děkuji Zuzce, Aničce a Adele které se podle komentářů projevují jako nejvěrnější čtenářky. A zároveň mě zatím vždycky tak krásně pochválí, že mi to zahřeje dušičku. Jste zlaté! :)
Pro další rok bořím další své přesvědčení, se kterým jsem šla do zakládání blogu a založím si nějakou...svou rubriku, šílený Lotte's Mind Palace (Vykrádáš mě. Jo, já vím, Sherlocku.)
Po dvou letech už asi máte právo zjistit, kdo do vás denně hustí články, že? :D
Chňá a tím se dostávám k dalšímu bodu. Už asi nebudu článkovat denně, ale obden (úterý, čtvrtek, sobota, na neděli klasicky video týdne). Na případné třetí výročí už se tím pádem asi nebudu moci pochválit závratným číslem článku jako teď, ale whatever, to chce kvalitu a ne kvantitu, že? :D
Žjůůů! Tím číslem jsem se nepochlubila. Druhé výročí slavíme ve článku číslo 926. Woooaaaaah.
Nu a jen pro připomenutí, na první výročí to vycházelo na 634. To znamená, že za ten rok jsem se z těch zhruba 600 článků dostala na polovinu, tedy cca 300 článků.
Jo, jak říkám, už to není kulometové chrlení článků, jako bývalo. :D
A přesto naše malá, ale krásná komunitka fantomáků na blogu.cz stále žije v plné své kráse. Jsem ráda, že vás vám. Dlouho jsem žila s přesvědčením, že jsem asi jediná v ČR, kdo ví, kdo je Sierra Boggess a Ramin Karimloo. A boom, přišel nápad s Lottelandem a...a je to bájo!

V den založení blogu jsem se poznala i se slečnou Barbarou Jane. Táákže, krásné druhé výročí, BJ!!! :)
Za každý rok co se známe, máme na kontě už jedno setkání osobně, za což jsem moc ráda. Nebudu sentimentální, tak jen řeknu: jsem moc ráda, že tě znám a že tě mám! :)

Co na závěr? Děkuju, děkuju, děkuju a děkuju!
Lots of love,
Lotte
xxxxxxxxxxxxxxxx



Komentáře

  1. Jééé!!
    http://www.youtube.com/watch?v=MzyHcevqrOc :-D
    Jednu věc ti ale závidím! Nikdy nedokážu napsat oslavné "výroční" články tak bravurně jako ty! A mnohdy je ani nepíšu, jelikož jsem svůj blog zakládala na konci srpna a tou dobou furt někde lítám! :D
    Ale je to možné? Dva roky! A mně se to zdá jako věčnost! Fakt! Mám pocit, jakoby tvůj blog stál u zrodu mého blogu, ačkoliv ten můj je o dobré dva roky starší. What the hell!
    Neuvěřitelně si cením všech tak milých fantomáků, které na internetové síti díky blogu dnes a denně potkávám a jsem moc ráda, že jedním z nich jsi i ty, poněvadž jsi, ačkoliv to nejspíš nevíš, prapodivně inspirující a pozitivnem nabíjející... mmm... výraz holčina se sem úplně nehodí... co jen použít... mmm... co třeba Lotte? :D

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluju :-)-tu sílu a podporu,kterou máš,obdivuju

    OdpovědětVymazat
  3. phantom-love-never-dies23. října 2013 v 13:00

    [1]: Děkuju! :)
    Já mám zase pocit, že ty články prožívám až moc, ono to zase není bůhvíco, že má jeden z mnoha blogů výročí. :D Ale já si nemůžu pomoct. :D
    Taky mám pocit jako bych blogovala...no odjakživa. A ono jen dva roky. :D "Jen." :D
    Páni, opravdu tak na tebe působím? To mám radost, děkuju. :)[2]: Moc ti děkuju. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím ti složit poklonu za tvou nevyčerpatelnou chuť a činorodost, se kterou tu zveřňuješ články. Za tohle je tě vážně obdivuju, protože já když nestíhám, tak velmi (velmi) často potřebuju pauzu a tím pádem blog zeje tak trošku prázdnotou.
    Možná ti připadá, že tento rok je (v tomto směru) horší než ten první. Ale mě tedy rozhodně ne :-). Tady na blogu je to pořád "kulometové chrlení".
    (Oba palce nahoře :-D)Jsem fakticky hrozně ráda, že PHANouškovská komunita tady je a že ještě někomu v ČR se líbí divadelní fantom a ne jen ten filmový z roku 2004. (Tím narážím na to, že jsem se konečně odhodlala pustit 25. svým kámoškám a ani jedna nesdílela mé nadšení - so sad...)Jen ti přeju do toho dalšího blogování ať neztrácíš své nadšení a elán.
    (Kdybych ho měla aspoň z poloviny takový jako ty, byla bych spokojená a absolutně happy:-)

    OdpovědětVymazat
  5. P.S.: Už se těším na další kapitoly DSOCY :-D

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Ne že by Lotteland taková období prázdnoty neměl, ale snažím se v době volna ty články přednastavovat jak to jen jde...:)
    Jupí, kulomet! :DI já jsem za to vděčná. Člověk se z toho fanouškovství musí vypovídat a ten fakt, že na to prostě není sám....k nezaplacení. :)Děkuju moc, Adele! :)[5]: Well, to tě potěším, bude s nejvyšší pravděpodobností dnes. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám že máš v meníčku další 3 nové oblíbené animačky se Sherlockem :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky