Johanna - Hugh Panaro

V mé přípravě na Sweeneyho Todda musí být video týdne logicky z...(hádejte třikrát :D).
Teoreticky by to mělo být zítra, kdy si dáme se slečnou Dixí, která se tu občas zjeví v komentářích filmový večer. *Heyooo*
A Hugh...Hugh je prostě zlatíčko. Možná by to video bylo maličko lepší, kdybychom mu lépe viděli do obličeje, nicméně Hugh je prostě Hugh a v každé kvalitě je kvalitní. :D :D
Nekonečně obdivuji, jak si umí vyhrát s výškami a stoprocentní kontrolu nad jeho hlasem. Ono je lehké prostě zpívat píseň, ale zpívat a zároveň cítit píseň tak, aby posluchačovi naskočila husí kůže, to už je umění. And that's what Hugh does. Vlastně je škoda, že není ve filmu. A taky je škoda, že pětadvacítka na Broadwayi není zfilmovaná jako ta v Londýně. Not fair at all.
Přeji krásný částečně prázdninový týden! xxx




Komentáře

  1. Ach, Johanna... jedna z nejkrásnějších písní ze Sweeneyho, řekla bych, že má nejoblíbenější.
    A připočtu-li k tomu Hughův hlas, tak se jedná o neodolatelnou kombinaci :-)
    Ale ve filmu by být nemohl, co by pak dělali ti chudáci herci vedle něj, kdyby to tam takhle rozbalil? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. No...v mém případě zatím asi jediná co znám, takže tak. :D
    Ale s Hughovým hlasem plně souhlasím. :)
    I to je fakt...ze závisti by ho asi vyštípali. :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo!!! A Wooky mi to ZASE nebere... Zlej skřítek! Zlej skřítek!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty moje videa týdne jsou jaksi problematická, zdá se. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé.
    Mně se hodně dlouhou dobu bezkonkurenčně nejvíc líbila/y (chmm..) Pretty Women.
    Ale ňáf.
    :)
    A ještě jednou ňáf.
    A neumím se nad hlasy rozplývat jako všudypřítomné blogové okolí :)[3]: (Wooky!)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám pocit, že už s tím omíláním...no, že se tak nějak opakuju. :D Takže takové ňáf je vlastně úžasně originální. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Bohužel musím říct, že filmový Anthony se mi zamlouvá víc, má taková jemnější hlas. Asi to bude tím, že je tam ještě mladý. A to je právě to. Na tak mladého Anthonyho se nehodí tak dokonale vyzpívaný hlas, jako ten, jaký má Peter. Zkrátka a dobře, Peter je podle mě na Anthonyho příliš dokonalý - a to je co říct, protože Anthony je dokonalý jako postava sám o sobě...Ale neboj, do filmového Anthonyho se zamiluješ už úplně na začátku, to mi, jako expertce na lásku, můžeš věřit... ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já ti budu věřit. :)Zatím se můžu těšit na Alana Rickmana. :)

    OdpovědětVymazat
  9. (Touch me), Trust me,... :DBlé! Toho, ačkoliv jej mám ráda, v tomto filmu pokládám hned po Petru Petigrewovi (který tam hraje taky!) za největšího slizouna roku!A můžeš se těšit i na Johnyho Deppa! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. A na oba Thénardierovy!Jak říkám, to je prostě hvězdné obsazení!

    OdpovědětVymazat
  11. Okay! :D (To by Fantom zíral, kdyby mu řekla Christine! :D)Ale to je právě důkaz jeho hereckého umění!!! :DŽjůůů, tak to je vážně skvělostné obsazení! :)

    OdpovědětVymazat
  12. oh božský Hugh jsem unešena :-)vznáším se :-) prostě to je hugh více se říkat ani nemusí to už je prostě něco naprosto jasného :-) Božský Hugh je prostě božský :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky