Bring Him Home - Alfie Boe, John Owen-Jones

Tento týden se mi podařilo najít menší poklad.
Ale od začátku. Alfie Boe měl jednoho krásného večera koncert v nám velmi známé Royal Albert Hall. John Owen-Jones se na něj přišel podívat. Alfie si ho v publiku všimnul a během Bring Him Home si ho pozval za sebou na pódium a píseň si dali spolu, přičemž Alfie dal Johnovi dokonce takové mini-sólo. :D
John z toho byl celý rozklepaný, jak Alfiemu názorně ukazoval a vtipně se z jeviště, na kterém asi cítil, že moc nemá být, vytratil během zpěvu "And I am old, and will be GONE."
Aaaach, tohle videjko mi opravdu udělalo radost, tak snad i vám vnese do nového týdne stejné potěšení! xx




Komentáře

  1. Lotte, díky moc za tohle video! Už jsem ho viděla asi pětkrát, je prostě boží :D Johna i Alfieho si hrozně moc vážím za to, že i přes jejich slávu očividně zůstávají velmi skromní a milí, což tohle video jen potvrzuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Aaah, Ali, nice to see you! :)
    Ano, i já si jejich skromnosti cením, přišlo mi tak skvělostné, jak Alfie na svém velkém koncertu dal prostor i Johnovi. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky