Jen tak úvodem?


Eh, ahoj. Sedím tu před tou protivnou blikající čárkou na novém článku a nevím co psát. Takže zdraví Vás phanynka s nickem Lotte, což není pro ostatní phans zase tak neznámý pojem. Ne jinak, to je pro ostatní phans velmi dobře známý pojem. Lepší? Super.

Miluji knížku Gastona Lerouxe, protože bez té by existence tohoto blogu asi nebyla možná. Miluji knížku Susan Kay, protože tomu příběhu dodala víc romantiky. Miluji téměř všechny filmové verze (některé jsem viděla jen jednou a....brrr, už ne, uctivé díky :'D ). A úplně nejvíc zbožňuju muzikál A. L. Webbera. Mám ráda jeho zfilmovanou verzi z roku 2004 a ještě víc jeho produkci na scéně. A úplně nejvíc mám ráda tu originální, tedy tak jak Fantoma známe z Her Majesty's Theatre. :)

A i Love Never Dies má u mě velké místo. Miluji tu hudbu a ani proti tomu příběhu zase nemám tolik výhrad, i když vím, že hodně lidí by nejraději podepsalo petici, aby Love Never Dies navždy zmizelo.....

Tudíž na záhlaví blogu můžete vidět Johna Owen-Jonese, tedy současného Fantoma, Sofii Escobar představitelku Christine a její náhradnici pro některá představení Katii Hall.

Světem Fantoma teď hýbe jednoznačně jeho VELKOLEPÁ oslava 25 narozenin a fakt, že v roce 2012 proběhne tour. Chci tím jen upozornit, co asi bude téma budoucích článků. :'D

Uff, asi to není všechno co jsem chtěla říci, ale aspoň půlka z toho tam je.

S pozdravem L.

Komentáře

  1. Skvělé, skvělé, skvělé!
    Fantomáckých blogů není nikdy dost! :D (Zvlášť ráda vidím "fantomačku", co vidí dál než k filmu z r. 2004 - který je sice skvělý, bodejť by ne, jak jinak by to mohlo být s filmovou verzí muzikálu A. Lloyda Webbera!, ale který je dost odlišný od původního románu - a navíc jde jen o maličký zlomek všech zpracování Erikova příběhu)
    Upřímně ti závidím, žes měla tu čest vidět FO "naživo", já doufám, že si jednou udělám cestu do Londýna a uvidím jak The Phantom of the Opera, tak Love Never Dies, snad po maturitě... V LND je sice původní příběh cítit jen hodně málo, ale kdo by se zlobil, když slyší tu úžasnou hudbu? Já osobně miluju píseň Til I hear you sing - a stejně tak "Fantoma" jménem Ramin Karimloo, nádherná je i samotná Love never dies, kvartet Devil take the hindmost,... no, prostě snad všechny :D
    Doufám, že se mi podaří sehnat DVD z představení k 25. výročí FO, to by bylo skvělé!
    Tak ať ti to píše, Lotte! :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No jo, takoví lidi, co zůstanou jen u té filmové verze 2004 je moc, já vím. :'D
    Výlet do Londýna by Ti k shlédnutí LND asi nepomohl 27. srpna se tam LND zavřelo a momentálně jediná šance, jak show vidět je udělat si ještě větší výlet do Melbourne, v lednu dokonce do Sydney.
    Ano LND je něco jiného, než původní příběh, ale přesto si v tom trochu toho Fantoma najdu...aspoň špetku :'D a Till I hear you sing já miluju. Dobře, miluju asi všechny písničky dokonce i tu Raoulovu sebelitující Why does she love me :D....ááách Ramin? No nekecej! :'D Já z něj šílím. Já ho mám snad raději než Gerryho! :'D On je tak....mhmm, no však víš. Úžasný hlas a taky...no co zastírat. Ramin je sexy! :D :D :D
    A pro to DVD bych já vraždila! :D Proč jen vím, že v ČR nebude k sehnání? Ach jo, jsme v tomto ohledu zaostalí.
    Díky za přání, budu se to tu snažit víc rozjet co nejdřív :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zavřelo? :-O Co teď? Právě jsi mi udělala totální čáru přes rozpočet, už jsem se viděla, jak s maturitním vysvědčením v ruce jedu do Londýna, sedím si v Adelphi Theatre, brečím u LND - a... a... a...!
    Proč? Je to jen dočasně, žejo?
    No, Ramin... Já jsem byla vždycky proti psaní si o autogramy a tak, přišlo mi to dost puberťácké, ale právě ramin mě přiměl tohle změnit - minulý týden jsem mu posílala dopis :D

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:
    No, zavřelo. A není to dočasné. Prostě...bum a LND už je čistě australská záležitost. :( Držela jsem kvůli tomu celý 27. srpen smutek. :/:D
    Jsou nějaké klepy, že by se měla produkce znovu obnovit, že by měla být premiéra na Brodway, ale není zatím nic jistého.
    Ty jo, fakt? Jéé. Tak ať to vyjde. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Vrazi! Barbaři! Ničitelé snů našťastných gymplaček! Anglický negramoti a zabedněnci! Tupci zalamanšský! Dnes připínám černočernou pásku, protože vy, vy... vy násilnící! Vy jste málem zabili mou lásku, dílo velikého kouzelníka, jeho dítě! Shořte v pekle, Angláni, snad si vAustrálii vážej víc umění!Dobře, klid! :D Tak jako tak na FO se podívat pojedu i kdyby se na hlavu stavěli!

    OdpovědětVymazat
  6. Nešťastných gymplaček + studentek Obchodky. :'D
    Tvé rozhořčení je absolutně shodné s tím mým. Zmetci jsou to, ano. :D
    V Austrálii si LND váží víc, řekla bych. Dokonce budou vydávat DVD, nedávno show zfilmovali. Další DVD pro které bych vraždila na mém seznamu...:D

    OdpovědětVymazat
  7. Jestli se k němu náhodou nějak dostaneš - nebo k prvnímu zmíněnému - dej rozhodně vědět! :D
    Když to nepůjde po dobrém, půjde to po zlém - tak trochu ilegální cestou. Hrozně jsem toužila po DVD z 25. výročí Bídníků (kde Ramin taky hraje) a jelikož není k sehnání u nás v obchodech, povedlo se ho kamarádovi stáhnout z netu. Tak si říkám, že když to šlo s Bídníky, s FO a LND to určitě časem půjde taky :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ooooo, a jen tak mimochodem, kde jsi to sehnala? :D Bídníci jsou moji další slabostí, navíc pokud se nepletu, tak Cosette tam hrála zrovna Katie Hall, má další oblíbenkyně.:D No a Ramin, ach...:D
    A vědět případně dám, neboj. :D

    OdpovědětVymazat
  9. já nevím, to jeden můj kamarád, je to kouzelník - sežene absolutně všechno :D Ale až budu Bídníky mít, mohla bych je dát na uloz.to a pak ti poslat odkaz, umění se musí šířit! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jestli je to takový kouzelník, tak to by mohl sehnat i POTO a LND, ne? :D A kdyby se mu to podařilo, tak víš, komu to říct, že jo? :D
    Anoo, byla bych velmi šťastný člověk. Umění je od toho, aby se šířilo, a v případě nouze se na to musí i nelegálně, no :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  11. Je mi to skoro hloupé, že kamaráda tak zneužívám, ale snad ho hřeje u srdce, že složí umění :D
    No, snad to časem sehnat půjde, přece jenom jsou Bídníci už na světě delší dobu...

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: No jo, nedá se než doufat. Jsou chvíle, kdy nenávidím, že jsem z ČR :'D

    OdpovědětVymazat
  13. O rok starší BJ zdraví své minulé já! :D
    Ómůjbože, ómůjbože, ómůjbože! Lotte, rok! Rok! A my - ty - já - my! No to je.... ómůjbožééé! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ach, můj první článek....plný nesmyslů. Ale fakt jsem byla zoufalá, jak ten úvod napsat, docela si ten den vybavuju...
    Pořád jsem byla na vážkách, jestli je vážně dobrý nápad si blog založit, na druhou stranu už jsem si o tom v duchu tak dlouho bájila a představovala si, co bych tam zveřejňovala, jaké fotky k tomu a...no, od roztržitého úvodu ke království chaosu, skvělé! Ale číst si naše úplně první komentáře to je...cute! ^^
    Je to tak skvělé, že nemám slov!!! :) Ani jsem nedoufala, že potkám nadšence jako já, co víc, že se nás po roce uskupí menší komunita. I'm lucky girl!! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky