Shon okolo 25. výročí

Wooo. Hooo. Přichází můj první oficiální článek. Kdo by bral za článek úvod? Já ne. :'D
Tedy, jak jsem slibovala začínám s tématem 25. narozenin londýnské produkce Fantoma. 25 let toho jedinečného muzikálu a nejspíš nejslavnější verze všech Erikových příběhů.
Všem muselo být jasné, že půjde o něco prostě velkého. Z docela malého Her Majesty's Theatre se příběh přenesl do velkolepé Royal Albert Hall.
Hlavních rolí se ujali Ramin Karimloo a Sierra Boggess.


Ramin, je velmi výjimečný Erik, protože ve Fantomovi Opery už si zahrál koho jen mohl. Christina otce ve filmu 2004, je bývalý Raoul a Fantom v POTO. Též je původním Fantomem LND v zavřené londýnské produkci.
Sierra hrála Christine ve vegaském Fantomovi a spolu s Raminem jsou oblíbená ústřední dvojice z Love Never Dies, kde chemie mezi nimi na jevišti byla neuvěřitelná.
Kdo bude Raoul, Meg nebo třeba diva Carlotta? Pro větší zajímavost a fantomovské tajemno se to drželo pod pokličkou. :)
Tak než se to dozvíme, podíváme se na naše dva hrdiny.


Ramin a jeho půlminutová role ve filmu Fantom Opery. :D


A tady máme Ramina jako Raoula.


A tady máme Ramina jako Erika. Lepší, že ano? :'D Point of no return s Ginou Beck, což je mimochodem má druhá nejoblíbenější Christine. :) Kvalita nic moc, ale co chcete od načerno pořízeného videa? :'D


A Ramin jako Erik podruhé, ale tentokrát v Love Never Dies. Potlesk pro jeho jedinečnou Till I hear you sing. Už je docela dost verzí té písničky, ale Ramina u mě ještě nikdo nepřekonal. :)


Podívejme se na naši sladkou Christine, tedy Sierru Boggess.
Její All I Ask Of You v Las Vegas. :)



Titulní píseň Love Never Dies. Též u mě doposud nepřekonaná verze té písně. :)



A na závěr, trailer na tu velkolepou oslavu.



Protože je toho tolik, co chci o Fantomovi 25 napsat, udělám z toho takový seriál. Úvodní díl mají ti, co se dostali až sem za sebou. :)

Komentáře

  1. Noné! The point of no return je jedna z mých nejoblíbenějších, ale z Raminových úst jsem ji ještě neslyšela...
    Zdá se mi to, nebo je v Til I hear you sing několik změn v textu?

    OdpovědětVymazat
  2. A je to z Raminových úst náležitý zážitek. :)
    Nezdá, v podstatě proběhly změny téměř u všeho. Loni na podzim se LND pozastavilo a kvůli negativním reakcím na muzikál pozměnili docela dost věcí, včetně textů, kostýmů...Třeba úplně vyškrtli ten úvod s Fleckovou a Mme Giry.

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt? To teda zírám...
    Btw - odkud jsi tak informovaná? :D

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Fíha, ani nevím, odkud jsem zrovna tohle vyčetla :'D prostě jen hodiny googlení a pracného potýkání se s angličtinou. Ten jazyk mě jednou zabije. :'D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky