Věřte nebo ne, ale Lotte žije

Vím, že tenhle blog posledních pár měsíců nestál za nic.
Ehm.
Naposledy jsem víceméně pravidelně aktivní byla v březnu loňského roku, takže přesně před rokem.
Ehmmm.
A od prosince jsem se tady ani neukázala.
Ehehehehehm.
Ale! Lotte žije, tadáááá!


Děkujeme Nannerl za projevené nadšení, pravděpodobně totiž bude jediná.
Chci se vrátit. Chci trochu změnit formát tohoto blogu, ale především se chci vrátit. Prosím, prosím, prosím, řekněte mi, že tu ještě někdo zůstal.
Ach. Ale asi ne. Cítím se trochu beznadějně. Asi si odteď budu muset vystačit s virtuálními kamarády.


Ok, díky, Wolfi, ty se očividně chceš kamarádit s celou populací.
Ale! Slibuji, že se polepším!


Antonio mi nevěří. :(

Taky bych chtěla slíbit, že další články už budou trochu příčetnějšího rázu.
Ale dobré vědět, že po vší té době pořád mozartuju, ne? Ne?
(After all this time? Always.) :D :D :D

Komentáře

  1. Zdravíčko Lottýsku, věř tomu nebo ne ale já jsem tady pořád :D
    A jsem moc ráda, že se chceš opět vrátit do aktivního blogového života. :D Třebas mě taky probereš k životu, protože na mém blogu to nyní také stagnuje :D Neboj se nejsi jediná :D
    Ale jen Vítej :D (a je dobře že stále Mozartuješ, alespoň nejsem jediná :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej zpět!!!!!!! :D :D Mám takovou radost, chyběla jsi nám. :-)
    Poslední dobou zanebdávám svůj blog, tak snad mě - podobně jako Tahmed - inspiruješ k znovuvzkříšení :-D :-D
    PS: Pořád mozartuješ? :-)
    PS2: Extra radost mám z nové kapitoly Saintclairovy vily :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Merciiiiii! :D
    Pojďme se všechny tři kolektivně vzkřísit, nebude to pěkné? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jj, to by bylo :-) ale mě to kříšení zabere asi víc času :D

    OdpovědětVymazat
  5. Chápu, každý ve svém tempu :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky