Mozart L'Opera Rock má roztomilé obsazení

Udělala jsem video.
Ale není to žádný fancy edit, protože ty fakt neumím. Vlastně jsem jen otevřela Windows Movie Maker, napatlala dohromady mé oblíbené zákulisní klipy obsazení MOR a následně zestárla o deset let.
Windows Movie Maker je program, který z vás vysaje radost, energii a roky života. Nejednou vám spadne, nebo vám dokonce sekne celý počítač, neukládá, co ukládat má a tak dále. Nehledě na to, že mě edit videí nejde, není to něco, čemu bych se věnovala a když se zpětně na svůj hotový výtvor dívám, nedá se říct, že bych s ním byla spokojená, ale už jsem se dostala do fáze, kdy čím víc jsem do toho šťourala, tím horší to bylo, tak jsem to už rezignovaně nechala být.

A jestli bude někdo frflat na kvalitu, magicky monitorem vstoupím přímo k vám, abych vám osobně vysvětlila, že jsem:
1) pracovala s klipy pocházející z doby, kdy ani OFICIÁLNÍ klipy nebyly v HD, natož nějaké zákulisní, making of a podobně
2) Movie Maker má kouzelnou schopnost tu strašnou kvalitu jakýmsi způsobem ještě zhoršit
3) prostě si to nastavte na nejvyšší kvalitu, jestli vám z toho opravdu tak krvácí oči - moc rozdíl to neudělá, ale nemám, co víc už k tomu říct.

A to je asi vše, co jsem chtěla říct. Postěžovat si nad videem, do jehož tvorby mě nikdo nenutil a sama jsem si to vybrala. Škoda, že se se profesionálním stěžováním nemůžu živit. (I když teoreticky bych mohla, mám pocit, že jsou youtubeři, co si z toho udělali poměrně dobré živobytí.)


Komentáře

  1. Kvalita videa není tak zlá. :-) Jé, to jsou krásný momentky MOR castu - fakt cute :-D Nejvíc se mi líbí zákulisí z Kroměřížského zámku a zahrad (když si uvědomím, že ti lidi byli v ČR... kde jsem zatraceně zrovna byla?)
    WMM - bože... naposledy jsem editovala v movie makeru na základce (ještě na svém prehistorickém počítači) a vzpomínám si, že to bylo fakt peklo. :D (AHA! Takže se to nedělo jen mně! :D :D Ten program je obrovská zkouška nervů a trpělivosti :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi hodná, že to říkáš. :D
    Jojo, přesně - když jsme si s Bárou udělaly výlet do Kroměříže, měla jsem tak trochu fangirl záchvat, když jsem stála na stejných místech co oni. :D :D :D
    WMM je dinosaurus, co si budeme. :D Já si ale nic jiného stahovat nechtěla, to pro mé skromné účely nemělo smysl. Jen těch deset let života bych chtěla zpět. :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou já si to nechala malinký a bylo to fajn :D
    tak samo sebou že záběry z Kroměříže jsou top :D ale líbil se mi i záběr do zákulisí na taneček Florenta, Yamina a Nuna :D během písně Plase je Passe než jdou na jeviště to bylo zlaté :D
    Movie Maker fakt nepoužívám použila jsem ho jednou a má trpělivost vzala rychle za své našla jsem si jiný program, ten sice není nic moc ale nervy u toho rozhodně nebyly takové a kvalitu videa mi to rozhodně nesnižovalo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten taneček je jistě osobní favourite. A potom Florentovo zhroucení po jeho maratonu během Victime. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky