Thank You For The Music - Christy Altomare, Victor Wallace, Daniel Cooney, Graham Rowat

A další video týdne s broadwayskou Anastázií, Christy Altomare. :)
Vůbec jsem netušila, že Christy v roce 2012 hrála v Mamma Mia a tohle je moje první zkušenost s divadelní verzí tohoto díla, které jinak znám jen z jeho filmové podoby. Upřímně řečeno, Mamma Mia mě nikdy moc nelákala, pořád si nejsem jistá, jak se cítím ohledně těhle jukebox muzikálů. Ale na takové milé odhlečení a navození letní atmosféry je tenhle muzikál geniální, to zase jo. :) A Christy je jako vždy zlatá. :)

Komentáře

  1. Divadelní verzi Mamma Mii neznám, pouze film. :-) Ano, ano. Na navození letní atmosféry je ideální. Po shlédnutí si pak broukám písničky od ABBY ještě několik dní. :D
    Christy hrála v MM? To jsem nevěděla. :-) Divadelní verzi se pořád vyhýbám. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj moc se mi líbí tvůj blog (hlavně informace o Tanz der Vampire) a chtěla jsem se zeptat jestli vedeš spřátelené blogy. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, to mě moc těší. :)
    Nevedu je v takovém tom oficiálním slova smyslu, ale je okruh blogerů, na jejichž blogy pravidelně chodím a oni občas zavítají na můj. Ale nebereme si to jako povinnost. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky