Journey to the Past - Christy Altomare

A poprvé do téhle rubriky zařadím i Anastázii. Je to koncertní video z akce Broadway in Bryant Park, kde bylo poměrně hlučné a nesoustředěné publikum, takže Christy tleskám za absolutně precizní herecký výkon. Vůbec v ničem neslevila od standartu běžného představení a vážně ji za to obdivuju. I když hlasově mi připadalo, že se trochu šetří, ale to je pochopitelné, jestli ji ten samý večer čekala celá show. Ale pořád to byl moc dobrý výkon, samozřejmě. :)
A to tílko bych hodně chtěla. To je tuze pěkný design, moc povedený merch. :)

Tak krásný nový týden. :)


Komentáře

  1. Po dlouhé době Tanzu se v rubrice objevuje Anastázie. :-)
    Páni! Vážně před ní musím smeknout za to, že to zahrála na 100%, i když to publikum... kdybych tam byla jako divák, tak by mě rušili. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. P.S. Co ta hromada reklam pod články?! Ach jo...

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, mě hlučné publikum vadí hodně, moje mysl je až příliš snadno rozptýlená a když někdo žvaní, tak je to pohroma. Jsem naštvaná a roztěkaná zároveň. :DTy reklamy jsou pěkný hnus. To je tak, když něco začne vlastnit Nova. Komerce na entou. Fuj. Ani Adblock to nebere. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký, vždycky si představím tu pohádku. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Já tu pohádku právě miluju. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky