Premiéra Norma Lewise a Sierry Boggess

Dne 13. května 2014 Norm Lewis jakožto první Afroameričan v historii (Broadwaye) odehrál svoji premiéru v roli Fantoma po boku Sierry Boggess, která se na Broadway vrací podruhé po svém předchozím speciálním účinkování na počest oslavy 25. výročí FO.
Jak tedy vidíte, je to informace přes měsíc stará, ale ještě pořád doháním co jsem během maturity zameškala. :)
Pojďme se na nejen ten slavný den podívat. :)
P. S.: Myslím si, že Sierra je jedinýn člověk co dokáže sira Webbera takhle rozesmát. :) Luv her. :)


image host






image host




image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Fešák nový fantom :-) ale zdá se mi že je jako rudá smrt nějaký malý :D ale ot je jistě jen záběrem :D
    líbí se mi strašně votka z MOTN :D tam jsou kouzelní

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ano, to bude jistě záběrem. Už jen z pětadvacítky Les Mis je vidět, že Norm je docela vysoký. :)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No právě :-) také si myslím :D

    OdpovědětVymazat
  4. U každé várky fotek z představení si postesknu, že to neuvidím na živo :-( Backstage fotky, nejvíc se mi líbí fotka Sierry s Normem u plakátu k Fantomovi, jejich výrazy nemají chybu (vyjevená Sierra a Norm s roztomilým úsměvem :-D )

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já už asi rezignovala a ani mi to nepřijde. :D Ale taky jsem takové pocity měla. :)
    Co se týče výběru nejoblíbenější fotky, mě se hrozně líbí ten skoro-polibek Sierry a Jeremyho - to je hrozně sladké! :) Jak se Jeremy usmívá....d'awww. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky