Fantom na cestách po Anglii

V březnu roku 2012 začne tour Fantoma po jeho rodné muzikálové zemi, tedy Velké Británii. Role Fantoma se v první půlce tour zhostí John Owen-Jones a v té druhé Earl Carpenter. Na tyto dva Fantomy bude jedna Christine a to Katie Hall.
Jak se vyjádřil producent show Cameron Mackintosh: "Po fenomenálních 25 letech a velkolepé oslavě 25. výročí v Royal Albert Hall na začátku října jsem potěšen oznámit, že jedinečná nová produkce legendárního muzikálu A. L. Webbera bude otevřena v národní tour v březnu v Plymounthu. Jsem nadšený z nového designu scény a kostýmů inspirovaných Marií Björnson. Tour bude vzdání holdu hudbě noci a publikum si opět zamiluje maskovaného Fantoma."
John Owen-Jones kromě jeho současné role Fantoma ztvárnil roli Jeana Valjeana v Les Misérables na Brodway a West Endu. Earl Carpenter v minulosti hrál Fantoma a k této roli se vrátí už příští týden v Her Majesty's Theatre; inspektora Javerta (opět role muzikálu Les Mis) a byl i součástí oslav 25. výročí Fantoma, když si zahrál roli prodejce na aukci. Katie Hall má také svoji zkušenost s muzikálem Les Misérables a to, když hrála Cosette ve výročním 25. koncertu. Je to bývalá alternativní Christine a v této roli září i nyní.







Komentáře

  1. ahoj, Ahoj, AHOJ! :)
    Ví se, jak budou nové kostýmy a scéna vypadat? Budou hodně odlišné od těch "starých"?

    OdpovědětVymazat
  2. AHOOOJ! :)
    To se všechno důkladně drží pod pokličkou. Kromě obsazení se vlastně neví nic...
    Ale já nepředpokládám, že by výrazněji do původních kostýmů a výzoru scény zasahovali....
    Navíc by jim to ta zarytá část phans dala asi "sežrat". Pamatuju, jak jsem četla, že se jim nelíbilo ani to, jak si pohráli se scénou v pětadvacítce. Prý to v některých scénách moc připomínalo film. O.o

    OdpovědětVymazat
  3. Ach tak... Nu což, změna je žívot, ne? :) I když... Když bych to porovnala s českým Draculou, tam se mi změna nelíbí

    OdpovědětVymazat
  4. Správně, změna je život. :) Jen u Fantoma se změn lehce obávám, ale stejně si nemyslím, že půjde o něco velkého. :)
    Dracula...hm, hm, z toho jsem viděla jen pár videjí, mám velkou mezeru? O.o :D

    OdpovědětVymazat
  5. V rámci muzikálů celosvětově to až taková mezera není, ale myslím, že je to nejlšpší z českých muzikálů :)
    Dřív měli lepší kostýmy a scénu, řekla byc...

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm, musím se na ten muzikál někdy podívat blíže. :) Jen tak mít čas...:/

    OdpovědětVymazat
  7. Jsme na tom stejně :-/ Furt je co dělat, jen málokdy trocha času

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně tak...na hlavní stránku blogu se už jen smutně dívám a přemýšlím, kdy se mi zase poštěstí konečně přidat článek. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty, Lotte, víš, co mě napadlo?
    Když existuje tolik sestřihů Love Never Dies - který zahrnujou snad všechny scény - musí to být přece nějak natočené, ne?

    OdpovědětVymazat
  10. Přetočit! :D Teď uvažuješ o té londýnské produkci...? :D

    OdpovědětVymazat
  11. No jistěže!
    Tonoucí se stébla chytá, muzikálofil lapá po jakékoliv naději :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jsou jen takové záblesky, nemají to natočené vcelku. Třeba tu závěrečnou umírací scénu jsem oficiálně nenačerno natočenou ještě neviděla. :D
    Kdyby to takhle fungovalo, tak by muselo být zfilmované i POTO z roku 2008, s Raminem a Ginou Beck, jak ty záběry z toho používají doteď ve všech trailerech. :D Už by to mohli obměnit. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Sakryš musíš mi kazit radost? :D
    Já prostě trvám na tom, že to maj celý a nejdýl zejtra mi to pošlou poštou a basta fidli trumpeta :D

    OdpovědětVymazat
  14. Nerada kazím radost, ale to je holý fakt. :D Tak kontroluj poštu no...když Ti pořád svítá naděje. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Csss! Ty se budeš divit, až zveřejním článek o tom, jak mi sám Andrew Lloyd Webber zazvonil v převleku za pošťáka u dveří a lámanou češtinou se snažil zjistit, jsem-li to opravdu já :D

    OdpovědětVymazat
  16. Díky Tobě jsem zjistila, že se nemá jíst u počítače, málem jsem se zadusila svačinou. No nic, doufej dál. Stát se přece může naprosto všechno....v Tvém alternativním, vymyšleném světě. :D :D :D :D :D :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  17. No dobře, možná to není až tak reálný, jak bych si přála... :D
    http://www.youtube.com/watch?v=45TNWUcpBUQ - viděla jsi už tohle video? Ten uživatel zatím nepřidal víc než tohle + předehru, ale je to zatím první scéna v pořáný kvalitě, která se tá zkouknout celá :) Upřímně věřím, že to nebude dlouho trvat a i já, člověk bez chápajících rodičů :D se budu moct na FO25 kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  18. No...viděla jsem tu scénu, já už totiž viděla celou show....:D :)

    OdpovědětVymazat
  19. To je tak nespravedlivý!
    Ježišek naděloval předčasně? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky