Fantom 25 v kinech a na DVD

Aby o zážitek z oslav 25. výročí Fantoma Opery nebyli ochuzeni žádní fanoušci (dobře, skoro žádní), tak se tento počin promítal i v kinech po celém světě. Nejblíže od nás se promítalo hádám v Německu, kde si již zavřená produkce Fantoma hrála rekordních 16 let.
Nejvíce sledovaným promítáním se stalo to v New Yorku, protože na něj zavítali členové NY obsazení Fantoma. Nechyběla tam třeba ani americká Christine - Sara Jean Ford, nebo Meg - Paloma Garcia-Lee.
Video na zakusení atmosféry během promítání níže. ;)





Co se DVD týče, někteří šťastlivci v Anglii už jsou jeho vlastníky, obyvatelé jiných zemí si bohužel musí počkat ještě nějaký čas na doručení, ale to čekání jistě stojí za to.
Jako ochutnávku oficiální kanál Fantoma na YT zveřejnil minutu z písně Phantom of the Opera. I ta minuta je tak krásná....


Komentáře

  1. Já DVD objednáno nemám, protože jsem chudým Duchem Ústavu - studentíkem, možná z toho důvodu, že i kdybych tajně vydírala ředitele Ústavu, jen těžko by mi ukrojil finance z nadačního fondu školy, protože je mi jasné, že kdybych mu oběsila školníka, asi by si prostě našel nového :D
    Co ty, už netrpělivě čekáš na svoje DVDčko? :)
    To jsem se chtěla zeptat - ty to budeš určo vědět - patří "No one would listen" do FO-muzikálu nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ano, netrpělivě čekám, ale dočkám se ho až pod stromečkem. :D
    Ne, ta písnička tam není. Ta byla napsaná speciálně pro film. O to je ironičtější, že ji nakonec vyškrtli...xD

    OdpovědětVymazat
  3. Šťastný, šťastný člověče! Naši mě ve fntomáctví fakt nepodporují, takže můžu jen doufat, že se časem najde nějaký anděl, který se podělí o své DVDčko v internetem :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ani já nejsem zkušená v grafice, naštěstí mám od toho doma ségru :D
    Věděla jsi, že je Ramin ženatý? :-O Já jsem teď náhodou narazila na jakési video z jedné talkshow a...a... to až se dozví ségra, raní ji mrtvice! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám od toho hledání obrázků na google. :D Moje ségra i já jsme bohužel levé na tyto věci obě. :D
    To jsi nevěděla, že je ženáč? No, já se to dozvěděla poprvé z nějakého obrázku, pod kterým byl titulek 'Ramin Karimloo and his wife'....no měla jsem asi takový výraz...O.o
    No jo no, ti nejlepší jsou už buď zadaní, nebo teplí, jak se říká. :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ojé!
    Já si právě pustila to video a tak poslouchám, jak se dostal k FO a tak vůbec a najednou ho slyším mluvit o manželce. Hrklo ve mně, rychle jsem to přetočila zpátky, jestli jsem se naspletla - nespletla! A pak už jsem googlila o sto šest :D
    Tak už je to jasný, budu si muset vzít Petra Pana (měla jsem dvě osoby, za které bych se provdala, jedna je tedy mimo hru... Inu, jeho smůla, Petr je taky fajn :D)

    OdpovědětVymazat
  7. Třeba se rozvedou. :D Sice po něm spolu s námi skočí plno dalších fanynek, ale to už je vedlejší. :D Nejhorší je, že jsem ten fakt, že je zadaný a dokonce ženatý zjistila před kamarádkou. Začala jsem u počítače vykřikovat "Cože? On je ženatý? Nééé." :D :D Od té doby ji nemůžu přesvědčit, že jsem vážně normální. :D Ach jo. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pche! Fanynky ať se jdou vycpat, my mezi nimi vynikáme tím, že... 1)...hm, ne, to ne... ne, to asi taky ne... žeby? - hm, ne... :D
    Tak jako tak si troufám říct, že fanynek z tak nádherné země jako je ta naše nemá zrovna davy, takže mu musí bejt jasný, kdo tu vede :D (Mimochodem - plánuješ ostrý boj nebo střídavou péči? Já totiž občas bývám docela sobecká... :D)
    U mně už skoro nikdo nepochybuje o tom, že normální nejsem. I náš pan třídní uvedl o literce Pygmalion slovy: "Přečteme si ukázku z čítanky, to víte, Fantom Opery to není, ale snad to skousnem." :D

    OdpovědětVymazat
  9. :D :D :D Dobrá, jediné naše plus je, že jsme odkud jsme a víme kdo ten Ramin vlastně je. Já neudělat celému mému okolí přednášku, tak to prostě doteď neví...nevídáno, neslýcháno.
    Sobecká, jo? Co měsíc ty, měsíc já? :D Za tu dobu stihne zazpívat Till I hear you sing, mockrát i místo budíku. :D
    To máš milého třídního, naše třídní je strašně protivná paní, kterou baví odvést řeč od chemických vzorců k její dceři. Myslím, že bych jí v klidu mohla sepsat životopis a to jsem ji prosím nikdy neviděla. :D

    OdpovědětVymazat
  10. P.S.: Myslíš, že Ramin ví, že existuje Česká republika? :D

    OdpovědětVymazat
  11. :D hm... měsíc, říkáš? No dobře, ale každou neděli bude chlapec povinně zpívat pro obě (a širokou veřejnost, aby i mí kamarádi pochopili, o kom furt básním :D)
    Náš pan třídní je vážně skvělej, fakt že jo... Nejspíš to bude tím, že neučí chemii :D
    Další šok: věděla jsi, že Lullaby není původně Raminova? :-O (a jestli zase s ledovým klidem oznámíš, že už to víš nějakou dobu, vážně mě naštveš :D)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak mě napadá - je vůbec nějaká písnička z Raminova CDčka psaná pro něj? Dala jsem se do hledaní a vypadá to bledě... :D

    OdpovědětVymazat
  13. Dobře, třeba konečně začnu mít ráda neděle. :D Navíc mí kamarádi to potřebují pochopit taky. :D
    Jo, chemie je zlo. Má poslední čtyřka z ní to jen dokazuje. :D
    Ježíš, já Tě nechci naštvat. Ale...já to vím....

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Napsaná pro něj? Tak, on si je píše sám, řekla bych. Pochopila jsem to tak z Twitteru. Třeba ta jedna jak jsem na ni dávala odkaz v jednom článku, ale už nevím v jakém :D tak ta by měla být jeho autorská. Asi. Budu v to věřit. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Achjooo, já jsem mimoň! :(
    Upřímně doufám, že alespoň nějaké opravdu jeho jsou, snad aspoň na tom novém CDčku, každopádně na tom starém podle všeho není jeho ani chlup :D
    To je přesně ono! Člověk se stará o kdejaký film (kolikrát otřesný), vypisuje se s články, co nikdo nečte, a připravuje se na psaní seminárky - a takováhle důležitá informace mi uteče :-/
    Ty nemáš ráda neděle? :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ale nejsi mimoň! :D
    No, na tom novém bude něco z jeho tvorby, někde to sliboval. Je nač se těšit! :D
    Informací je moc, utíkají snadno, navíc Tvé fantomovské obzory se tím rozšiřují! Jí si třeba když jsem teď tak nemocná a extrémně se nudím pustila jeden díl toho Moster High, abych prozkoumala tu Erikovu dcééru. :D :D Být mi o deset let méně tak by mě to třeba i bavilo. :D :D
    Nemám ráda neděle, ano, ano...moc mě deptá to přicházející pondělí. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Heh... je nač se těšit - a proč doufat v dobré srdce těch, kdo umožňují chudým fantomačkám bez chápajících rodičů domoci se písniček na internetu :D
    Jojo, už jsme na to staré. Když se to vezme kolem a kolem, jsme staré na víc věcí. Vdyť mně táhne na osmnáctku! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Jo, v to taky doufám, Raminova CD se v jiné formě asi nedočkám. :D A u nás určitě ani nebude k sehnání...
    Mě táhne na sedmnáctku, to je skoro to samé. :D Až na tu plnoletost. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Děvče, ty jsi ještě mladice!
    Ale užívej života, dokud můžeš, vím, o čem mluvím - pak přijde zapomětlivost, bolest zad, vrásky,... :D

    OdpovědětVymazat
  20. Och Bože, to bych svoji třicetiletou sestru měla jít rovnou poslat do hrobu! :D

    OdpovědětVymazat
  21. to nemusíš, oni lidi nad 18 to stáří ani nevnímaj a dožijou pokojně :D
    Ne ale vážně. Je mi 17 a jsem zapomětlivější než moje babička :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ta kdyby si to četla...:D :D
    Je mi 16 a pořád musím používat úkolníček. :D Co si nezapíšu, nevím. Asi jsme na tom stejně. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Já si úkolníček vedla jen v prváku - pak jsem zapomněla, kam jsem ho dala a do dneška jsem ho nenašla :D

    OdpovědětVymazat
  24. Mě zatím v druháku nezmizel, ale jeden nikdy neví, co se stane. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky