Dechberoucí Ramin Karimloo

Jako velká fanynka Ramina Karimloo samozřejmě sleduji s nadšením každou novinku o jeho plánonovaném albu. Proto, když jsem se dočetla, že na Miss World zazpívá Music of the Night, řekla jsem si 'fajn, dobrá volba'. Whoop, ale to jsem netušila, že se jedná o úplně novou verzi, speciálně pro jeho album (huráá, na jeho albu bude Music of the Night!). A má radost je ještě větší, protože je to už na Youtube. A podle mě je to prostě úžasné. Přidání moderních prvků do takovéto písně mohl být buď debakl nebo něco úchvatného. A já si myslím, že je to to druhé. Vaše názory? :)

A neboť mi nejdražší a nejúžasnější blog.cz nějak stávkuje ve vkládání videjí, prostě postaru dávám odkaz.

Komentáře

  1. Raminovo nové album připisuju na seznam CDček a DVDček, pro které stojí za to vraždit :D
    Tisíceré díky za to video, historicky poprvé jsem totiž slyšela někoho vyslovit Raminovo jméno a rozuměla mu, takže už konečně vím, jak se čte :D
    Music of the night se mi víc líbí "normální", ale proti gustu žádný dišputát :D Ale je pravda, že tady zas víc vynikne ten úúúúúúžasný hlas! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na mém seznamu je to CD také.
    Víš, že když jsem si to video poprvé pustila, tak že jsem si na Tebe vzpomněla? :D Říkala jsem si, že Ti to jistě udělá radost. :D
    I já tedy dávám přednost té klasické verzi, ale nutno říct, že zmodernizovaná Music of the Night mohla dopadnout mnohem hůř. :D Ach ano, ten hlas....

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, když jsi si na mě při téhle příležitosti vzpomněla, nejspíš už jsem tu oficiálně "blogový štamgast", ne? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Slysim tam rozdily jen mensi, hlavne ten kytarovy doprovod mi prijde neobvykly. Rozhodne to neni verze, ktera by te pisni mohla uskodit :)..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky