Lotteland 7th Anniversary


Bývaly časy, kdy jsem kolem blogových výročí nadělala menší poprask ve stylu oscarových děkovných proslovů, a teď jsem se dostala do fáze, kdy jdu po ulici a zničehonic mě napadne..."Je listopad. Za chvíli je zkouškový. To je ale v háji." a po chvíli...."Počkat, listopad...propásla jsem výročí na blogu. Kolikáté vůbec?" *Chvíle přemýšlení. Rezignace. Nevzpomenu si.*
Můj život je momentálně moc šílený a nebohý Lotteland je utlačován.

Takže...po náhledu do archivu zjišťuji, že výročí je to sedmé.
Děkovné proslovy už dělat nebudu.
Ti asi tři lidi, co mi sem stále chodí a ozývají se, vědí, kdo jsou, a já jsem jim vděčná. Merci beaucoup! (Držím téma s kabátkem, rozumějte.)
A toť asi vše.
Připijme si na vidinu desítky.

V šestnácti letech mi tahle výročí připadala ohromně skvělá. Teď už jen spíš tak nešťastně pozoruju, jak spolu s blogem stárnu i já, abych tak krutě upřímná byla.
(Ježišmarjá, v šestnácti. V šestnácti.)

Omlouvám se. Na tom pesimismu zkouším pracovat. Vážně.

Komentáře

  1. Obrázek pozitivní a oslavující a pak ten smutný text, takový kontrast.
    Ovšem blahopřeji ti ke tvému výročí na blogu, přeji mnoho úspěchů a hlavně času, který mu budeš moci opět věnovat. :-) a děkuji že jsi nás své věrné čtenáře takto lehounce názorně zmínila ano víme o sobě a děkujeme :D a tobě ještě jednou blahopřeji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To víš. Mám vnitřní konflikty a tak. :D Hahaha, ne, dělám si legraci, samozřejmě. :D
    Děkuji převelice. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Opožděně (jak bývá poslední dobou mým zvykem) se přidávám ke gratulacím! :-)
    Všechno nejlepší k blogo-výročí a připíjím na vidinu desítky. :D :D
    PS: Zároveň ti přeju, ať máš život méně šílený, ať u tebe nepřevládá pesimismus a ať máš v příštích měsících víc času na Lotteland. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji. Vše, co jsi popsala, vskutku potřebuju. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Drahá Lotte, už tě znám, takže tvé pesimistické mrmlání čtu asi jako "mám sedmé výročí, jupíjéééj!" :D A přeju, ať tě blogování pořád baví. Je jedno jak často nebo o čem, hlavně aby to tobě pořád dávalo dost - protože nám tvoje články dost dávají. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hahaha. Pravda, už tě s tím asi nemůžu překvapit. :D
    A děkuju, to je strašně milé. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky